Stiga Havetraktor

Hej.
Der er opstået et problem med min havetraktor, var så uheldig at ramme en træstrub som lå begravet under en masse græs.
Nu kører saksene ikke særlig hurtigt, dog kommer de igang når jeg drejer til venstre? Har været under og kigge, men umiddelbart kan jeg ikke se hvad der skulle være galt. Nogen som ved hvad der kunne være årsag til dette?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Henrik8 på 20 jun 2013 12:25
Hej.
Der er opstået et problem med min havetraktor, var så uheldig at ramme en træstrub som lå begravet under en masse græs.
Nu kører saksene ikke særlig hurtigt, dog kommer de igang når jeg drejer til venstre? Har været under og kigge, men umiddelbart kan jeg ikke se hvad der skulle være galt. Nogen som ved hvad der kunne være årsag til dette?
Bortset fra at det nok ville være en super smart ide, du lige først nævnte hvilken type Stiga det er du lige har væren en tur under.  Desværre bliver du nok nødt til at tage turen en gang til, for og sikre dig at alle remstrammere samt deres tilhørende fjedre sidder på deres plads. Ligeledes at alle remmene sidder ordentelig på remskiverne og er hele og ubeskadiede. Mere kan der vist ikke siges generelt om den sag.

Pøj Pøj med fejlsøgningen.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
En rem, der er delvist knækket eller af anden grund er blevet slap.
Et remhjul, der har knækket penolen/noten, så den ikke har fat i akslen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Nitter.
Du tog mig lige højre om med et minut.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 20 jun 2013 13:30
Nitter.
Du tog mig lige højre om med et minut.

Chr.
 Ups, det var sgi ikke med vilje.  Men ved fælles hjælp er Henrik den ottende formodentelig travlt beskæftiget de næste par timer.   Håber han får liv i sine knive, så plænen kan blive barberet inden det der kommer/kommer-ikke uvejleret.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for svarene
Har fundet fejlen. Det var remmen som var blevet slap pga. det ene "rem-hjul" var røget af. Fik den på igen og nu kører den igen som den skal. Sikke en lettelse!
Skrevet af Henrik8 på 21 jun 2013 02:11
Tak for svarene
Har fundet fejlen. Det var remmen som var blevet slap pga. det ene "rem-hjul" var røget af. Fik den på igen og nu kører den igen som den skal. Sikke en lettelse!
Jamen det var da skønt,  så plænen kan stå nybarberet til skt. hans.

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis