Skrevet af Lars F. på 09 jul 2013 16:11
Giv manden en chance, og "Chr.", vær lidt mindre nærtagende. Desværre meget typisk for typer som dig (ja, jeg har set dig ofte svare på spørgsmål herinde), der svarer på meget. Husk på, ingen er u-undværlig, vær generelt lidt mindre kæk.
Hvis du læste mit første indlæg i denne tråd, så ville du se, at jeg faktisk (venligt) beder om fabrikat, type med mere, så jeg eller en anden kan svare kvalificeret.
Dette besvares med at jeg (bare) kan se i signaturen. Så kan vi jo overlade til den enkelte at bedømme, hvorvidt dette er god stil, og ligeså mht. mit efterfølgende indlæg.
Personligt mener jeg, ligesom Fabrin og Lundstedt, at man bør komme med så mange relevante oplysninger som muligt angående det problem man spørger ind til. Jeg deltager her på siden for at hjælpe andre og have det hyggeligt med det. Ikke for at få et (i mine øjne) flabet tilbagesvar på et uddybende spørgsmål eller for at lege "Find Holger".
Jeg ved ikke, hvad du mener med, at jeg tilhører en type der er nærtagende. Det er der sikkert mange typer der er, og med en spredehaglspåstand som den du kommer med her, skal der jo nok være en af de typer du opfatter som nærtagende, som har en fællesmængde med de typer du subjektivt vurderet mener jeg indeholder.
Samme stupide postulat som at sige om en person, at han har psykopatiske træk. De der kender den test man anvender for at undersøge om en person er medicinsk psykopat ved, at det prædikat kan påklistres hovedparten af befolkningen.
Slutteligt, hvis du mener jeg er for "kæk", så husk at ingen og intet er uundværligt. Det er dig frit for at springe mine indlæg over, hvis det kan give dig en bedre smag i munden.
Chr.