Diskoprydning


Nårjeg foretager en diskoprydning på min Windows xp viser den eksempelvis, at der kan frigøres 24.645 kb midlertidige internetfiler og 18.400 kb midlertidige filer. Jeg klikker så ja til oprydningen, og de to filer står herefter på O. Hvis jeg dagen efter vil kontrollere diskoprydningen er alle de slettede vendt tilbage.

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg kan slette filerne for stedse?

Neslein



Neslein
Nårjeg foretager en diskoprydning på min Windows... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lige inden i kasserer jeres gamle xp-computere, så kører de fint Ubuntu. I den pakke (som er gratis) er indbefattet internet - mail-billedbehandling - tekstbehandling - regneark - PowerPoint - database - alt sammen i en kvalitet, som rækker til det daglige behov (efter min mening). På de computere, jeg har installeret har trådløst net osv. også bare fungeret, og på en skarabet xp-computer (eks. Eee pc) forandrede pc'en fra langsom med XP til brugbar.
Og så er der ikke så mange vira i den verden.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Skrevet af Neslein på 26 jun 2013 17:49


Tak for svaret.


En anden ting, der er kommet til de sidste par år er, at den nægter at printe visse hjemmesider.

Neslein

Det behøver faktisk ikke være din pc det kan være din printer. Jeg har sådan en HP printer og den vil kun fungerer hvis den modtager opdateringer en gang imellem, jeg forstår ikke hvad det er den skal opdatere for den skal blot printe og kunne skanne og så vidt mig bekendt er det kun HP der har det julenummer.
Hvis din PC/printer laver sådan et nummer, så kan du snyde den.
Du skal installere et program, der kan lave PDF-udskrifter/filer. Det er nyttigt til mange ting. Jeg bruger et lille gratis program, der hedder Cute-PDF.
Hvis du står med en hjemmeside, som du ikke kan printe, så skifter du "printeren" til Cute-PDF. Den laver så et PDF-dokument (fil), som du kan åbne i dit almindelige Adobe Reader, og herfra kan du printe siden. Udskriften bliver præcis som hvis du havde fået den i printeren direkte.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af gdssjov på 25 jun 2013 17:58
https://www.piriform.com/ccleaner/reviews
installer gratis ccleaner. Sæt den til at slette midlertige filer ved hver opstart - slet kun dem over fx 24 timer gamle og lad den ikke slette din papirkurv.

kør registry rens en gang i mellem - vælg ja til reg. backup når den spørger.


Jeg fandt den på www.loevehjerte.dk
en masse gratis programmer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis