Led pærer i instrument?

Hek
Da fodermester limousine har mistet lyset i speedometer, tænkte jeg på om man kunne monterer led pærer. Ikke for udseendet men fordi de jo holder noget længere. 

Som disse:
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bilreservedele/Belysning/Diodeparer/Diodeparer-12-V-4219

Men kan de dæmpes? Ligesom de ganske almindelig pærer? 
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Næ.
Det får stå hen i det uvisse, da dit link blandt andet viser følgende absolut let forstålige tekst: Valitettavasti hakemaasi sivua ei löytynyt! Palaa etusivulle.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Måske Subwoof har glemt at fortælle at han er Finne eller kan finsk
Skrevet af Håndværkeren på 19 jun 2013 15:14
Måske Subwoof har glemt at fortælle at han er Finne eller kan finsk
Det er han nu ikke, det ved jeg bestemt. Men "gaflede" den del af teksten, der var mest "til Øst".


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hov, jeg kan åbenbart ikke link til biltema..
Og nej jeg kan hverken skrive eller tale finsk:-D

Men idag kom der nye pærer i, dejligt lys over instrumenterne.. Men for fanden hvor er det træls man ikke bare kan skifte pærer i askebæger. Man skal til vw og have det..
Annonce
Skrevet af subwoof på 19 jun 2013 19:21

Men idag kom der nye pærer i, dejligt lys over instrumenterne.. Men for fanden hvor er det træls man ikke bare kan skifte pærer i askebæger. Man skal til vw og have det..
Ja, enten en sur regning fra VW værkstedet eller også holde op med og ryge. Ved egentelig ikke hvad der er værst.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Stopper squ ikke med at ryge :-D aå hellere smide en 100 las for en pære. Kan også være jeg finder en ved huggeren, skal alligevel derud efter et koldstart kabel og noget plastik :-)
Skrevet af subwoof på 19 jun 2013 19:39
Stopper squ ikke med at ryge :-D aå hellere smide en 100 las for en pære. Kan også være jeg finder en ved huggeren, skal alligevel derud efter et koldstart kabel og noget plastik :-)
He he. Ret beset behøver du vel ikke en pære i askebægeret. Er der ikke lys for enden af "pinden" ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jojo men det der bedst ud med lys :-)
Skrevet af subwoof på 19 jun 2013 20:47
Jojo men det der bedst ud med lys :-)
Det er ret. God jagt, vil ikke drille mere.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis