Skrevet af subwoof på 19 jun 2013 22:38
Ja de er dejligt nemme at holde fri for rust, eneste hul der var, var efter tidligere ejer der havde smidt donkraft igennem bunden oppe foran..
Godt der ikke skete noget.
Jeg kanngldt lide at lys osv er iorden, især når bilen er så flot indvendigt.
Nej det er skam en diesel, 80 hk med intercooler og undersmøring.
Kørere og starter som en drøm.
Bilen er import fra 06.
Men bagsædet er også sparet væk her.. Har ingenting st bruge det til, det ender altid foldet ned i hele bilens levetid.
Har haft 3 af dem nu, den sidste med 220 hk. Skide sjov bil, skide dyr at holde kørende, blev skæv inkarossen af moment. Trækaksler fra en gti blev taget første gang man slap kobling for hurtigt.. Så monteres pto aksler, med dertil hørende kryds. Man er vel landmand.
Og diesel mand især. De siger herude at jeg kan fordoble hk påtalt med en svensk nøgle og en 13'er.
Men denne her skal ikke pines, skal bruge noget der kørere hverdag. Vil jeg skrue har jegn3 traktorer ;-)
Ja, et sådanne hul kan nemt "lappes".
Ja, de bagsæder er sgi altid i vejen, især når bilen kun bruges til arbejdskørsel.
Samtidig koster de en af de lange i ekstra vægtafgift.
Ok det er en diesel. Personligt foretrækker jeg simpel teknik og har ikke behov for mere end de 54 galoperende en sugemotor levere. Og de motore er nærmest umulig og køre i smadder, hvis folk lige husker det der med olie og vand.
Har en bekendt der købte en 87. Den havde rundet 800 på klokken, uden motoren nogensinde havde været åbnet. Det er forbavsende meget. Den blev i øvrigt byttet til en sprit ny, også diesel, der lyder samme navn. Et bytte vedkommende vist allerede har fortrudt, da den hele to gange har overnattet i den dyre garage, godt nok på garantien. Men hvad så når den engang bliver ældre og vil have faste rammer !
Hør, hvad siger de til PTO akslerne i synshallen ?
Der er er nu ingen grund til så mange unødige hypper. Med lidt er chansen for folk kommer kørende hjem igen på egne hjul altid størst.
Pøj pøj med den bette ny.