Hvem producerer special vinduer og døre?

Hej

Jeg er blandt andet ude efter et vindue med form som en rombe og en stalddør, som åbner indad.

STM som jeg, blant andet, har forespurgt, producerer det ikke.

Hvem gør af anerkendte producenter?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Umiddelbart ville jeg nok kontakte den lokale snedker til sådan en opgave, de fleste større producenter er ikke så flexible med specielle ordrer længere.
nu kan jeg ikke se hvor du bor, men dette firma har fremstillet ny vinduer og døre til min gamle murermestervilla og de er er meget smukke http://theillvinduer.dk/
Jeg har selv søgt på det samme da jeg skulle have lavet en ny facadedør som en kopi at husets originale dør som trængte til en udskiftning. Jeg har søgt højt og lavt uden at finde noget og jeg måtte forbi 4 tømmermestre før jeg fandt en der kunne snedkerere det. De andre sendte bare et tilbud på noget der "lignede" den originale.

Den tømmermester der lavede det for mig har lavet det super flot og efter alle gældende krav og faktisk var han også den billigste af dem alle. Jeg bor på Fyn så hvis du også gør det, så kan jeg anbefale

./rasmus
Sjovt, bor faktisk i Odense C

Hvem er den pågældende tømmer?
Som du kan se på postnummeret så bor jeg også i Odense C. Men jeg har brugt en tømmermester fra Ejby som jeg fik anbefalet: Ejby Tømrer- og Snedkerforretning.
Annonce
Takker!
Jeg vil også tro at Viking vinduer ikke vil have de store betænkligheder med at gå igang med sådan en opgave.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis