3 AXIS NEMA 34 CNC KIT

Hej
Er der en der kan se om det her kit er i orden.
http://www.cnchobby.dk/product_info...ucts_id=68
Har siddet og læst på det men kan ikke lige se om delene passer sammen, og om alle dele til styringen er der. Er lidt i tvivl om de strømforsyninger er store nok?
Med venlig hilsen
 Kent
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Der er såmænd effekt nok, men sættet er skruet meget dårligt sammen efter min mening. Jeg tvivler på at personen der driver forretningen har ret meget forstand på det tekniske og teksten minder om noget der er copy pastet fra Google Translate.

Den optimale spænding til motorerne er godt og vel 120 volt og her kan hverken strømforsyningen eller motorerne være med. Kort og godt betyder det at du betaler en meget høj pris (kr. 5999,-) for nogle komponenter som yder dårligt sammen.

Hvis du skriver lidt om hvilken maskine du har eller skal bygge, så finder vi et godt kit. Måske har du slet ikke brug for at motorerne og driverne er så store igen og så kan du yderligere spare lidt penge :-)

Hilsen Brian
Hej igen
Ja kunne godt se der var lidt galt med den oversættelse, også derfor jeg blev lidt nervøs. Jeg har ikke ret meget tjek på det elektriske derfor jeg spurgte.
Det bliver en maskine på 1300x800x300mm vil regne med den får et arbejdsplan på ca 600x1100x100mm Den bliver bygget i Bosch Rexroth 45x90mm profilertil krydsbordet og 20mm aluplade som gantry med en 200x45mm Rexroth profil som tværvange på gantryet
Samt en 12mm aluplade som bund i gantryet.
Håber at kunne skaffe en 2,2 kv spindel med frekvens til den.
Regner med den kan klare både træ og aluminium.
Regner med at bruge Bosch Rexroth guidet rail system
Grunden til jeg bruger disse ting er at jeg kan få dem igennem mit firma, så det giver lidt rabat osv.
Det eneste jeg ikke kan få den vej er elektronikken og derfor spørger jeg her da jeg ved i er dygtige til det med strøm, jeg kan simpelthen ikke gennemskue det.
Med venlig hilsen
Kent
Det lader til at du har en god plan mht. opbygningen af det mekaniske. Det elektriske tager vi som det sidste, da det er lettere at bestemme hvad der er nødvendigt når maskinen har fået sin form.

Bare skriv hvis du har andre spørgsmål :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis