Arbejde på en boreplatform

Hej alle

Jeg har læst lidt rundt på forummet omkring det at arbejde på en boreplatform. Kan forstå at der er flere af jer der har erfaring med det

Men jeg er en gut på 19 år som godt kunne tænkte sig det. Jeg kan godt lide ideen om at arbejde godt og grundigt i et par uger og så være hjemme flere uger. Nu har læst lidt ældre tråde her på forummet men som jeg kan forstå så er man ude 2 uger og hjemme 3 uger hvis man arbejder i Danmark. Er det korrekt? 

Igennem en fra min mors arbejde har jeg fået fortalt at hvis jeg gerne vil ud på en boreplatform så skulle man tage nogle kurser inden for stilladsfaget. Og det syntes jeg egentlig kunne være ret spændende og lære. Også måske til senere brug i livet.

Jeg er bare lidt i tvivl om hvilke kurser som man skal have osv. Ved dog at jeg skal have et dyrt sikkerhedskursus. Var nede på mit jobcenter idag for at forhøre mig lidt og de ville overhovedet ikke støtte med noget som helst. Ved ikke hvad jeg havde regnet med men havde da håbet på noget. Men kunne ihvertfald ikke regne med noget fra deres side. Måske hvis jeg havde en ansættelseskontrakt men kun måske. Men det er ligesom når har sat mig noget for så vil jeg da gerne fuldføre det. Så har ikke givet op

Håber ikke at det virker alt for selvisk bare lige at lave en profil for at spørge om dette uden at have bidraget med noget men håber at i alligevel vil dele ud af jeres gode råd
Hvis der er nogle andre tråde som måske allerede har godt med gode fif så må i da gerne linke til den.

venligst 
Kevin

Hej alle Jeg har læst lidt rundt på forummet... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
man må vist tage det som det kommer ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.