"Faste priser" på bådtrailere?

Jeg har kig på en specifik Brenderup bådtrailer. Jeg har søgt priser på nettet - og det slår mig at alle "kører" med nøjagtig samme pris, nemlig den 'vejledende'.

Er der virkelig ikke nogen særlig konkurrence på dette marked?

Hvordan vil I anbefale jeg griber en handel an (kontakt til potentiel sælger)?

mvh  Jan

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jan

Bådtrailere er noget dyrt grej.

Undersøgte det for 5-6 år siden - og fandt bare ud af, at de var dyre - alle mærkerne og at der næsten ikke var noget "brugt-udbud" af trailere.

Købte en Galaxy - fransk mærke, på grund af længden 19 fod på båden  - Traileren  var svær at indstille, og jeg har tilføjet og fjernet ruller + ændret på dem også, for at få det til at virke ordentligt.. Men nu er vores båd også speciel i bunden - den har lidt facon a la trimaran agter. Beslag (ruller) var tunge og ufikse - efter min mening.

Men det var et sidespring - jeg tror at hvis du vil have en Trailer der er OK og måske helt ny, så er prisen bare ret høj.
Der er lissom ikke noget "udsalg" på trailere nogen steder.
Ikke det jeg ved af.

Husk når du kører med trailer - sikkerheds-dims til evt påløbs bremse og surre båden fast (ned) med et par stærke gjorde / stropper, og hjulnav kan ikke lide saltvand.

God Jagt.

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
Der er sikkert skjult aftalt pris fra fabrikanten...
Hvis de underbyder marked får de ikke lov til at handle med dem.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Kontakt nogle sælgere og forhør hvad lige netop din pris e,r hvis du køber ved vedkommende. Der sker heller ikke noget ved du nævner din iagttagelse i den indledende samtale.

Hvilken specifik trailer, har du dit blik rettet i mod ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tja, her i mit pastorat er den udbudte pris da lidt lavere og lur mig om du ikke kan trykke ham yderligere. www.thistedmarinecenter.dk/trailer/bren...adtrailer/ 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej - jeg så lige en brugt på DBA ved et tilfælde......

http://www.dba.dk/brenderup-baadtrailer-brutt/id-1000736597/

---- men det kan jo være at du for længst har købt een.

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis