Støbeplade til trailer

Er ved at renovere trailer. Ved udskæring af støbeplader kommer der jo nogen ubeskyttede kanter. Havde tænkt mig at beskytte dem med en træbeskyttelse.
Er der noget der bedre?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja du skal enten smøre lim på eller en god olie maling der lukker, træbeskyttelse lukker ikke af.
Har ingen brun malingsrest, kan jeg bruge skibslak?
Skrevet af birch-moeller på 13 jun 2013 09:46
Har ingen brun malingsrest, kan jeg bruge skibslak?
Ja det er faktisk det bedste, men jo også det dyreste

Hvis det var min "bund", ville jeg give den adskillige gange og iblande 15-25% fortynder de første to gange. Du kan sagtens påføre lagene inden lakken er blevet tør, det drejer sig bare om og få kanten til og optage/suge så meget lak det er muligt.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af birch-moeller på 13 jun 2013 04:23
Er ved at renovere trailer. Ved udskæring af støbeplader kommer der jo nogen ubeskyttede kanter. Havde tænkt mig at beskytte dem med en træbeskyttelse.
Er der noget der bedre?
Hej

Som "Leth" ville have sagt - koldpresset lindolie i så store mængder som pladen kan suge !

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også