Tagpap på "katte-hus"

Hej forum

Jeg har bygget et lille hus i træ, til vores kommende kat. Det er lidt et spare projekt, og det fleste materialer jeg har brugt, har været div. Rester jeg har haft liggende. Men jeg skal have noget tagpap på det lille tag. Jeg synes bare det er så frygteligt dyrt, og jeg skal stort set kun bruge omkring 1 m2. Og hvis jeg både skal købe en hel rulle underpap samt overpap og tjære, så løber det jo ret hurtigt op. Nogen gode ideer til hvad jeg kan benytte ? Kan man få noget 1 lags, som bare kan varmes på eller lig. Så jeg ikke skal købe en masse ting ??

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja et lags med tjære, der bare skal brændes på.

Find et sted hvor der er tagdækkere i gang, så kan du få sådan et stump billigt.
Prøv at google tagdækker i Svendborg.
Så kommer der en række muligheder frem, hvor du garanteret kan købe en sådan stump.

Med venlig hilsen
ktm

 

Du kunne eventuelt bruge Shingles KLIK HER som skal sømmes fast, og er nemme at arbejde med. 

Held og lykke med "katteriet"  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Du kan vel også male med koldt flydende asfalt som kan købes i dit lokale byggemarked.
Ved at Jens Schulz har det i trælasten.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Kan prøve at høre ved Schultz...


De shingles har jeg haft kig på. Men er desværre også dyrt. Og naturligvis bliver det solgt i "større" pakker.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Husk at katte vil hoppe op på taget (hvis det er muligt) mht. klistret/solvarmet asfalt i pelsen og deres efterfølgende vasken.

Første hus nogensinde. Fra 1912. Regner med at være færdige om ... dum dum de dum, tjaah....
Det har du ret i

Jeg har fundet en stump ved en tagdækker....

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også