Printer ?

Branden snuppede så også min printer. Findes der en blækprinter, som kan skrive med den sorte alene.
Det skulle gerne være en all in one model.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror at det tætteste du kan komme, er en printer med separat sort patron.

Jeg har lige købt en epson XP-405 som har en sort (+en gul, blå og rød) fordi det skulle være en af de billigste at printe med og så kan man sætte print til sort/hvid eller gråtone, hvis ikke man vil bruge de andre.
Der ud over har den WI-FI så jeg printer direkte fra telefon og computer. og endelig så kan jeg sætte den så jeg kan maile til den (gratis) og så printer den mailen.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der må jeg være svar skyldig..

Der er måske noget software indbygget der gør så den ikke laver andet end advarer mod manglende blæk, for ikke den skal tørre ind i dysserne.

Håber en anden kan byde ind med noget..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg


Lynæs, sæt printeren til at udskrive i sort. Det kan du vælge i din printeropsætning.

fase
Hej Fabrin.
Ja, så enkelt er det nu ikke, den afbrændte HP , ville alligevel ikke skrive sort, hvis der var en tom farvepatron.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Har netop købt en sådan her til fruen :

http://www.epson.dk/dk/da/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/11504

Det er en Epson xp202 - den største forskel på den og den GOM har købt er at hans har farvedisplay og så er den lidt hurtigere.

De har en rigtig god udskriftskvalitet.

Du skal da bare sætte den til sort udskrivning i opsætningen - så behøver du jo ikke spekulere på om dine farvepatroner er tomme - det bliver de jo ikke.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hvis du alligevel skal have en ny, kan du som EISO skriver sætte den op til kun at udskrive i sort så bliver farvepatronen ikke brugt, den tørrer kun ind  .

fase
Ja Ja jeg ville gerne bruge farver også, og hvis en farve slap op, var det også slut med at skrive , selv om jeg indstillede til kun sort.
Det var en HP.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg har altid et ekstra sæt patroner liggende hvis en skulle slippe op - men sådan er vi jo forskellige - bruger ca. dobbelt så meget sort som de andre 3.

Køber dem på nettet - det er en del billigere end i en fysisk butik, men så skal man også købe et helt sæt ( for fragtens skyld ) - normalt køber jeg 2 sorte og en af hver af de andre.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

den epson jeg har købt (xp-405) bruger ikke ret meget blæk i forhold til den HP jeg havde før.

Jeg printer meget til både andelsboligforening og grundejerforening.. HHV 80 og 33 boliger..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis