lampe kop fastsættelse

Hej er desværre kommet til i den uheldige situation at efter at have ophængt en lampe med sådan en kom ligesom det her Lampe kop at den ikke vil sidde helt oppe ved loftet nogen fikse tips til at få den til at sidde helt tæt i loftet
Hej er desværre kommet til i den uheldige... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
http://www.nielsenlight.dk/produkt/0/818 den skrue er der ikke mere så kan ikke løsene koppen så jeg kan få den spændt ordentlig fat oppe i loftet orker ikke lige til at tage billeder af det
Kanon tegning rasmus  
Nogen der så jan svare på hvordan heh får ledning til st hænge fast i beton loft havde købt sådan nogen at sætte rundt om ledningen og så klat lim og de falder stadig af ?
... Og ledningen er RUND istedet for flad?

 

Ja, tændstikken kan ses nedefra, men der er ikke mange der står og kigger op i lampekopper Lampen burde jo forhåbenligt tiltrække mere opmærksomhed end koppen. Men tændstikstumpen behøver ikke være mere end 1½cm lang og kan males sort med tusch.
Så fik jeg endelig koppen til st sidde fast men kan simpelthen ikke få ledningen til at sidde fast med ckips og lim
På alle lamper sidder en aflastning, hvor ledningen går knd. Det er en lille plast-rundel med en skrue i siden. Find en gammel lampe og tag plastfidusen af. Den placerer du under loftkoppen og skruer den fast, når koppen er på plads. Ledningen fastgør du ved at tage et stykke jerntråd og lave et S. Nu snoer du ledningen ind i S- et og kan hænge den på i loftkrogen. Dr fåes løse bøjler hos elektrikeren, hvis du ikke selv kan lavevden

 

Jamen det er ledning fra lampe udtaget som er et par meter væk fra koppen hvor jeg gerne vil have ledning til at sidde tæt helt oppe ved væggen
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også