erfaringer medwww.switchpanels.eu?

Er der nogen, der har erfaringer med disse el-paneler?:
http://www.switchpanels.eu/
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Prøv at se på billederne, kontakterne sidder skævt i panelet, det ligner noget kineser grej. Jeg ville nok se mig om efter et andet fabrikat.

Mvh Finn
Kig igen.. det er taget meget amatøragtigt . siderne og bunden er jo skæve, dvs at midten er forstørret mere end hjørnerne.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Bortsetfra,at Biltema også har paneler, og jeg selv foretrækker flade sikringer, så lad os vide, når du har prøvet dem. At billeder og hjemmeside bliver kritiseret, gør vel ikke, at produktet er noget skod -- komponenterne er vel så standardiceret, og polakken ser tilforladelig ud, så jeg ville da ikke være bange for at prøve.... vi lever jo i en global verden......

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Ja billederne / grafik på deres web er lavet amatøragtigt.
De har fotograferet ret tæt på, og ikke taget hensyn til at billederne bliver deformeret.

Deres spidskompenencer er ikke foto og billedbehandling, men måske er deres El-ting OK ?

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis