jeg er så moderne at min mobil telefon kan regne den ud for mig.
Bruger for øvrigt ikke termometer, pjat, en weber grill er som en ovn, fuld, halv, kvart blus, det er sku ikke så svært, vejer grisen 3 kg skal den have 3 timer, så længe det køre på indirekte varme er det kun ens smag der afgør hvor meget skorpe den skal have, jeg steger ALTID på fuld skrald, alt det her pjat med langtids stegning, pladder, opfundet af folk der bruger for meget kunstige krydderier. det eneste der giver ordenlig smag på en sådan fætter er varme, om det så er kylling, gris, lam, eller ko, salt og varme, har du først sat tænderne i en oksefilet, stegt med sprød krølfedt, vil du savne den smag, når du prøver dem ny moderne version der får 8 timer. Skal stegen så være lyserød helt ud til stegeskorpen kommer vi ind på det, jeg lærte, da jeg var i lære, INTERVAL STEGNING, så skal den stadigvæk have en time pr kg, men halvdelen af tiden skal den af grillen og trække, det gør man så i små intervaller, deraf navnet

. Lige meget hvordan du steger den er formlen "stegetid = trækketid", og det er om du bruger termometer eller ej. så bliver den altid god, du kan altid lune den igen hvis du syntes.