Pressostat købes hvor? & w udgang

Hej
Hvor finder man en Pressostat, skal gerne kunne gå fra 0,5 bar til omkring 2 bar.? 

Og så et tillægsspørgsmål, er der nogle der ved hvilket signal der kommer fra w udgangen på en generator? Den er brugt til omdrejningstæller på diesel biler. 
Har ladet mig fortælle det er en sinus kurve? 






3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej

Klemme W på en generator er et direkte udtag fra en af de 3 faser der normalt er i en generator.
Hvis du måler med en prøvelampe (med pære) vil du have ca. halv batterispænding !
Hvis du måler med et multimeter indstillet på Vekselspænding vil du have ca. batterispænding!
Det er rigtigt at det er en sinus du får ud på Kl. W

Pressostater kan du købe de fleste steder hvor de forhandler kompressorer !!

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej
Jeg tænkte netop på dig polobjørn. Jeg skal bruge det til at regulere en dc brændstof pumpe. Den n skal pumpe vand til noget vandindsprøjtning.
t ville jo Være fedt at kunne have det variabel istedet for at det er on/off.
Er det muligt at lave sådan et modul?
Krav:
Man skal kunne indstille min. Spænding til motoren
Man skal gerne kunne sætte en pressostat indover.
Der skal kunne tilkobles en soleonid, så der altid er lukket når pumpen ikke kørere.
Skrevet af subwoof på 06 jun 2013 21:56
Hej
Jeg tænkte netop på dig polobjørn. Jeg skal bruge det til at regulere en dc brændstof pumpe. Den n skal pumpe vand til noget vandindsprøjtning.
t ville jo Være fedt at kunne have det variabel istedet for at det er on/off.
Er det muligt at lave sådan et modul?
Krav:
Man skal kunne indstille min. Spænding til motoren
Man skal gerne kunne sætte en pressostat indover.
Der skal kunne tilkobles en soleonid, så der altid er lukket når pumpen ikke kørere.
Hej

På generatoren er det frekvensen der ændrer sig med omdrejningstallet - spændingen
 er næsten konstant, så det er ikke bare lige, men det må du spørge nogen der ved noget om elektronik - det er IKKE min afdeling

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis