Jolle/Trailer plads på land?

Hej med jer

Jeg har lige med stor hjælp fra forummet, købt en 19 fod jolle, og planen er at den skal ligge på traileren, og så kører jeg den i vandet når den skal sejle - men det er lidt en jungle har jeg konstateret efter at have ringet til de nærliggende havne.

Kan nogen anbefale et sted i storkøbenhavn hvor der er slæbested, og hvor man kan have trailer med båd stående på land?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal helt sikkert være medlem af deres sejlklub eller betale et fast beløb for at bruge slæbested når du har lyst.
Og betale sig fra en plads på land kan sikkert lade sig gøre.
Prøv at ringe til Brøndby Havn..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej igen Morten

Tillykke med båden.

Det vigtigste for dig, bliver nok, at finde et sted hvor tingene ikke bliver stjålet.
Jeg så nogen billeder - det var en ældre 90 HK Mercury - Ikk`- og den er formodentlig ret godt tyverisikret i og med at den ikke er en ny og moderne motor.
Men alligevel - skal man jo sikre sig. En trailer med båd mm.  er jo også nem at køre væk med - så "gørdetselvkunderne" kan tage det de vil bruge et andet sted.
Det vil være surt at samle grej og ordne ting - og få tingene hugget.

Jeg tror at du kan finde mange steder med slip - og så skal man betale pr. gang - så kan du jo prøve forskellige steder rundt omkring.
Når du så finder et sted du vil blive ved med at bruge, så kan du jo melde dig ind / få aftale ved havnefogeden.

Der må være nogen Københavnere, som kan give gode råd ?

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
Ja, Brøndby Havn.. der lå jeg billigere end jeg kan i det Sydfynske og det valfarter med trailerfolk til slæbestedet der.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis