hvad er det værd?

jeg skal lave et par højbede og en rækværk for nogen som skal ha lavet ny have..

jeg ville bare lige høre hvad i syntes jeg skulle tage for det..

højbedene skal være  4,5 m lang
og 1,15 m bred
og de skal være 2 bræder høje (ca. 20 cm) og stå direkte på jorden, men måske med nogle fliser under som de selv har liggende..
træet det bliver lavet i er genbrugstræ fra f.eks. paller dog i rimelig kvalitet.
det skal også have en eller anden slags beskyttelse i form af maling eller gennemsigtig træbeskyttelse eller hvad der nu findes på markedet..
og det er 2 højbede i den størrelse

rækværket er noget som skal laves ovre i hjørnet af haven til kompost og der skal være 2 vægge. en bagvæg og en side væg. foran skal der selfvølgelig ikke være noget væg for der skal man kunne komme ind med trillebør, og den ene side er der en hæk så der behøver der ikke at være en væg.
så to vægge 1,3 meter høj og 1,5 og 2,5 meter lang. lavet at lægter med bræder på eller bare en krydsfiner plade.
det hele er genbrugsmaterialer som jeg selv har skaffet.

hvad skal jeg tage for det.. altså med materialer, producering og montering og det hele?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alt, hvad du kan være bekendt, og så alt efter om du skal omgås de mennesker bagefter

mvh

 varmetossen

vil gerne tjene mest muligt på det da det alligevel ikke er nogen som omgås, men det skal heller ikke være sådan at de løber skrigende væk når de hører prisen..
hvad vil du tro er et godt bud?
Det, jeg ikke udtrykte, er at LDS = LavDetSelv, og jeg tror ikke nogen vil gå ind i at anbefale en pris på noget som helst stykke arbejde, der måske oven i købet er sort.

mvh

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også