puch maxi 2 gear kobling synger?


Hej jeg har  lige haft skildt min maxi 2 g motor a,d da jeg skulle skifte den miderste motor blok, fordi der var bundskrue gevindet  ødelagt, alt er samlet som det blev skildt ad men nu synger koblingen når man kobler ud ved gear skift, skal lige siges den sang ikke før alt dette når man koblede ud? håber nogen kan fortælle mig, hvad der er eller måske er gået galt, på for hånd tak for hjælpen

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er højst sansynligt udrykkerlejet, som Puck kalder det, der er øg. Hvis du går ind på  http://knallertsider.dk/manual , downloader "Puck Maxi reservedele 1973" er det nummer 17 på side 2-03.  

Det er utroligt hvad www.google.dk kan levere, hvis man lige bruger 5 min.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af ian666 på 02 jun 2013 19:09
er lavet var ikke udrykkerlejet

Får man spørge, hvad var det så var der larmede ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
det var en mellem lægnings skive som der var slup i

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Skrevet af ian666 på 03 jun 2013 12:11
det var en mellem lægnings skive som der var slup i
Ok.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis