Gammelt drivhus op af væggen

Vi har et gammelt drivhus der pt. er monteret op af væggen af vores hus. Jeg vil meget gerne have det væk, således vi kan behandle facaden bagved og fordi vi agter at opsætte et drivhus andet steds i haven. 
Sådan nogle gamle drivhuse, er de værd at forsøge at sælge? Jeg kan se flere forsøger på dba.dk og guloggratis.dk, men jeg har ingen anelse om hvor meget efterspørgsel der egentlig er.

Jeg ville personligt være tilbøjelig til at købe nyt fremfor brugt, men omvendt kan jeg naturligvis godt se man sandsynligvis kan spare nogle penge. Men f.eks. i vores tilfælde mangler der enkelte steder en rude fordi den er blevet ødelagt med årene. 

Så er det værd at sætte op på dba.dk eller guloggratis.dk for en eller anden pris, eller skal vi bare rive det ned og smide det ud?

Mvh.
Michael Lind Mortensen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er et af de spørgsmål der kan svarers både ja og nej til.

På den ene side er det jo vanvittigt at smide noget ud som andre kan bruge, men på den anden side, så gider man måske heller ikke bøvlet med at skille det forsigtigt ad og sætte det til salg, samt vente på om der er nogen der kommer og henter det.

Hvis du har tid til at vente, så sæt det til afhentning, mod at folk selv skiller det ad og fjerner det, eventuelt for en flaske rødvin eller hvad du måtte foretrække    

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hmm det var egentlig et godt forslag.. :-) Hvis jeg kan slippe for at tage det ned, så er det lige før de måtte få det gratis.

Så et par flasker Barolo er vist meget fair for det.. Jeg tør ikke bare skrive "et par flasker rødvin", for så køber folk bare et eller andet til en 20'er i Netto :-|

Mvh.
Michael Lind Mortensen
Ja man skal jo heller ikke "forære" det væk for en 20'er...
Du risikere jo bare hjerne skade hvis du drikker det sprøjt, men hey, måske kan du hælde det på bilen som spriklervæske  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ja, den med rødvinen skal man passe på - jeg gav nogle nye bagsæder væk som bare stod fra min gulpladebil for " et par gode flasker rødvin "

Jeg måtte så konstatere at der er forskellige meninger om hvad " god rødvin " er

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis