Blinker relæ til Audi

Jeg har en Audi A6 som ikke vil blinke. Den lyser bare konstant - det vil dog sige at nogen gange blinker den lige lidt først.
Jeg går ud fra at det så er blinker relæet der er gået sig en tur.
Jeg har pillet alle relæerne ud 1 af gangen og da jeg pillede et ud som hedder noget med 370 så lyste blinkeren slet ikke. Nu er mit problem så bare, at jeg ingen steder kan finde et nyt relæ til den.
Det er en årgang 1999 med 2.0 benzin motor.
Hvorfor er der ingen der har det relæ?
Jeg vil jo helst have et nyt.

/Stub
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hella 003-360-021 fåes hos auto grossister

 

Jeg har selv været ved at søge lidt rundt omkring.
Jeg tror at grunden til jeg ikke kan finde et blinkerrelæ er at der ikke er noget. Det er i stedet indbygget i katastrofeblinket.
Så 370 relæet kan fakkertalt godt bare være til noget helt andet som så har indflydelse på blinklyset.
Meeeen - kan det nu også passe??? Det vil jeg finde ud af i weekenden

/Stub
Flere og flere reservedels lagre, har den feature at du blot taster dit registrerings nr. ind så får du lige netop den reservedel der passer på din bil, snildt synes jeg.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Du skal udskifte kontakten til katastrofeblinket, blinkrelæet sidder derinde.

MvH,

Bent.
Skrevet af maskinsnedker på 12 jun 2013 12:44
Flere og flere reservedels lagre, har den feature at du blot taster dit registrerings nr. ind så får du lige netop den reservedel der passer på din bil, snildt synes jeg.
Ja - men problemet er/var så bare at de ikke har/viser noget blinkerrelæ.
Men jeg rev så katastrofeblinket ud af dytten og skilte den ad - smurte skidtet med noget kontaktspray og det har så virket fint siden

/Stub
Annonce
Hej.
Det var dog en herlig low-tech løsning

mvh

 varmetossen

Ja - men for en sikkerheds skyld har jeg bestilt et nyt fra Kina (ebay). Det var halv pris i forhold til herhjemme - og nu haster det jo ikke

/Stub
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis