Hjul til musikvogn

Oooookay

ved godt der er mange tråde om det her, men har ikke lige kunne finde svar på det jeg søgte efter :/

Jeg er igang med at lave en musikvogn til Roskilde festival jeg har det hele undtagen hjulene, jeg ville bare høre om der var nogle der havde nogle forslag til hvilke hjul man kan bruge hvis man ikke vil bruge en trækvogn??

hvilke hjul og hvordan er det smartest at sætte dem på??

håber i vil svare eller henvise mig til en tråd der kan give svar
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
www.Biltema.dk har flere typer luftgummihjul til rimelige priser. De fleste burde kunne bære vognens vægt uden at synke for meget i den trationelle pløre.   Det kan barne/klap vognshjul nemlig ikke.

Måske har www.haraldnyborg.dk også nogle der kan bruges.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Man kan få "en hel vogn" i Harald-Nyborg for 369,00 kr., den type ser man "allevegne" på Roskilde i forvejen. Så sparer man at bygge undervogn op, og læsser man anlægget af, kan man transportere nødvendigt grej som telt og drikkekvarer.

Man kan bare lade være at montere siderne, hvis lyd-kabinnettet er større, og spænde det hele fast med en skralde-rem.

http://www.harald-nyborg.dk/p9977/t...ihjul-en71


Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af grandoldman på 30 maj 2013 11:43
Brede gummihjul..
http://www.biltema.dk/da/Vaerktoj/Arbejdsbank-og-opbevaring/Hjul/Hjulsat-41153/
Ja GOM. Der kan blive til hele to trailere, forudsat man ikke ønsker og lave den med buggiaksler.

Hmm, nu ligger der sgi pludselig et løst billede af en trækvogn og dækker en del af skrivefeltet ?   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det er billed er fra mit indlæg - ved ikke lige hvordan det er havnet deroppe.

Undskylder så mange gange.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Annonce
Der er vist nogle fejl i koderne.

Jeg har nogle gange sorter streger ned over alle indlæg..
og de er forskudt.. ??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af bobenontot på 31 maj 2013 08:55
Det er billed er fra mit indlæg - ved ikke lige hvordan det er havnet deroppe.

Undskylder så mange gange.
Åh, det skal du nu ikke.  Det er nok bare computernissen der spøger.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af grandoldman på 31 maj 2013 09:28
Der er vist nogle fejl i koderne.

Jeg har nogle gange sorter streger ned over alle indlæg..
og de er forskudt.. ??
Det har jeg nu aldrig set. Glæder mig over at have noget til gode.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis