Byg en blide pstidsen 9 9000 29-05-2013 11:16 Jeg skal i et skoleprojekt bygge en blide i lille format. Jeg tænker omkring en meter høj. Er der nogen der kan finde en (helst dansk) simpel vejledning til dette? Jeg skal i et skoleprojekt bygge en blide i lille... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Nitter 5936 7700 20-06-2013 21:31 Imponerende projekt. Tillykke med resultatet. Gad vide, om et sådanne apperatur ikke også høre ind under den nye våbenlov ? Man kan naturligvis også lade være at tage den med, til en glad aften ude. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Chr. 2419 5700 20-06-2013 21:46 Herligt at se "drengestreger" udfolde sig på en konstruktiv og lærerig måde. Jeg fornemmer at i ikke kun har haft det sjovt men også lært noget nyt. Det er jo fysik i praksis uden brug af formler mm. Godt gået. Chr. Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.
pstidsen Trådstarter 9 9000 21-06-2013 07:25 Ja der skulle også noget fysik indover. Vis kulle udregne fart, højde og affyringsvinkel og vise noget om parabler.
Chr. 2419 5700 21-06-2013 13:46 Herligt. Fysik bliver pludselig sjovt, når man finder ud af, at de der underlige formler faktisk kan bruges tin noget ude fra den virkelige verden. Chr. Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.