Bedste støvsuger mundstykke til hårdt gulv?

Hejsa Alle

Jeg har en Miele S9 støvsuger, og er du sind svag den suger!!
Ved suge test var den meget mere aggressiv end Dyson og de andre!

Nå men problemet er jo så at når den står på "Tornado sug" så, er mundstykket lidt hårdt at køre over gulvet

Har I andre nogen erfaring med gode mundstykker til hårdt gulv, gerne noget med kun hjul, og ikke de irriterende børster hvor tingene bare hænger sig fat i

Håber på gode svar

Mvh

Morten

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min har både hjul og børster, og de er ret nemme at holde rene med en ganske almindelig kam. Den ka ås det der med at løfte gulvtæpperne, det er en Electrolux poseløs.

Red Barnet - Køb en kam
Så må du nok til en forhandler, børsterne er jo beregnet på gulvtæpper og ikke glat gulv.
Der giver de som du selv beskriver, ingen mening.
Vi har kun hårde gulve og købte et andet mundstykke beregnet til parketgulve mv. på :

http://www.miele-shop.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Miele-DK-Site/da_DK/-/DKK/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=z37AqAEGvYQAAAE4kiRA_SK8

Det er 100 gange bedre end det som medfølger fra fabrikken og glider ganske let over gulvet selv på højeste sugestyrke.
Hej Mogens

Er det dette:
http://www.miele-shop.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Miele-DK-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=CifAqAEE0YwAAAE1NwlaaD_k&CatalogCategoryID=z37AqAEGvYQAAAE4kiRA_SK8 ?

Den de har til parket er uden hjul :/

Mvh

Morten

Annonce
Jeg har investeret i sådan en fætter (Parquet Twister SBB 300-3) for noget tid siden... Det er den BEDSTE investering jeg har gjort længe - slut med løfte i det dumme tunge støvsuge hoved med hjul.

Har du kun "hårde" gulve vil jeg helt klart anbefale dig at købe sådan et hoved, selvom det er uden hjul.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Den vi har er også Parquet Twister og den kan anbefales.

Prøv evt. at google navn el. varenummer, måske den fås billigere andre steder.
Hmm ja man skal jo bøje sig for erfaring, jeg har et med børster, og den suger sig sq også til gulvet, når der suges på fuld skrald, og det er møg irriterende (skal lige siges at det ikke er et Miele mundstykke) Dvs. ingen problemer når maskinen står på max sug? Det glider bare let og elefant hen over gulvet?

Mvh

Morten

Støvsugningen bliver til en leg med det parquet hoved :-)

Har aldrig oplevet af det sætter sig fast.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Super, er jo lige hvad jeg søger Mange tak for jeres svar, og uddeling af erfaringer Så må jeg finde en bestil knap et sted

Mvh

Morten

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis