Sømpistol el. lignende

Jeg skal montere sandlister/fejelister i min lejlighed på ca. 55 kvm, og orker næsten ikke at lægge på knæ med en almindelig hammer. Jeg har derfor overvejet, om jeg kunne købe/leje en sømpistol med dykkere, hvilket ville gøre det hele en del nemmere (og sikkert også flottere).

Jeg har set, at man i Stark kan leje dem forholdsvis billigt (180 pr. dag), men så skal jeg også bøvle med kompressor osv. - det kender jeg ikke lige til, og desuden ville det beløbe sig til små 500 kr.

Er der nogen af jer der ved, hvor man kan leje en elektrisk sømpistol for 1 dag til rimelige penge...? Evt. nogen nær Vesterbro, der vil leje deres ud...?

Findes der eller redskaber/monteringsmuligheder, der kan speede processen op (og nej, jeg har tidligere prøvet med lim, som jeg fandt meget bøvlet, da fodpanelerne ikke er lige og de derfor skal holdes fast en del tid).


Mvh.
Kasper
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke hvad for en lim du har brugt, men sæt-lim (montage lim) hærder relativt hurtigt, ellers må du ha en hjælper.

Så bliver du fri for de små huller der skal spartles.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også