Hvor kan man se Discovery programmer?

Jeg har ingen tv kanaler, så de ting jeg ser er fra computeren, internettet eller dvder.  

Men efter at have set en trailer til discoverys/Animal planet: Monster inside me, ville jeg gerne se den serie. Er der nogen der ved hvor man kan se den, og/ eller andre Discovery programmer henne?  sputnik, netflix youtube, eller andre sider? Det skal jo være hele programmer, og er der danske tekster er det jo bare et plus.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan se der ligger nogen af dem på youtube. dog lidt blandet, også er flere af dem døde links, da de er blokeret af discovery. Så søger et sted man kan se hele afsnit, uden at skulle side og bøvle midt i det hele med et dødt link
har ikke sagt det skulle være gratis, også derfor ejg nævner netflix og sådan nogle streaming tjenester. men gider ikke betale over 400 om måneden for at få de få kanaler jeg nogen gange gider se på.
Er der ikke nogen der har nogle netflix eller de andre streaming tjenester der ved om de har discovery programmer?
For ca. 209 kr. om måneden kan du få Discovery-channel og Animal-planet igennem Boxer-TV .. Netflix koster så vidt jeg husker 75 kr. om måneden. Til gengæld skal du jo så have en enhed til at afspille det hvis du vil se det på TV'et (f.eks. en Xbox), hvor du så igen kan komme til at betale abonnement for det (ved Xbox koster det så vidt jeg husker 500-600 kr. om året + prisen for netflix)..

Jeg ville købe Boxer TV pakken for de 209 kr. og så være glad for de ekstra kanaler.

Vær dog opmærksom på jeg næppe er upartisk her. Jeg er voldsomt glad for at se TV og har enormt mange kanaler, ekstrapakker, features og jeg ved ikke hvad.. Men Boxer TV pakken er dog den mindste (og billigste) pakke jeg har set med Discovery channel

Mvh.
Michael Lind Mortensen
Annonce
Bruger computeren til at smide billedet over på tvet, det fungere helt fint, og i HD og alt muligt lækkert. Vil lige kigge på boxers tilbud. Selvom jeg er lidt imod det med at have tv kanaler. Det er en kæmpe tidsrøver, og efter vi flyttede i hus og ikke købte nogen tv pakke, synes jeg faktisk jeg får gjort mere i hverdagen. Også derfor jeg primært eftersøger et sted de kan ses, når man gider, og har lyst.
For jeg bliver alt for nemt fanget hvis jeg zapper forbi noget spændene, også sidder jeg bare der og glemmer at hjælpe til i hjemmet :p
Hehe ja okay, det kan vi naturligvis ikke have :-)

Jeg tror dog desværre ikke der er andet end ulovlige alternativer tilbage hvis man ikke ønsker en fuld tv-pakke. Der er masser af streamingsider på nettet til sådanne formål. En hurtig søgning på "streaming [navnet på serien]" vil sikkert give dig en masse resultater.

OBS til diverse advokattyper allá Rettighedsalliancen: Dette indlæg skal ikke læses som en opfordring til, eller støtte af, brud på ophavsret. Formålet med indlægget er udelukkende oplysning om hvorledes visse lovbrud finder sted og ikke en opfordring til at udføre dem... Så fuck nu af.. ;-)

Mvh.
Michael Lind Mortensen
nå det var jo lidt øv.. kan se netflix har lidt forskellige discovery programmer, så kan være jeg åbner kontoen der igen, så man har lidt at vælge imellem når man nu gider sætte sig i sofaen. Også må jeg prøve at finde den serie i piratbugten :p ;D (uhh skrev jeg lige det :p)
På netflix kan man ihvertfald ikke. Jeg tror du bliver nød til at lave en tv pakke igen for at få det, desværre.
Jeg har ligesom dig opsagt min boxer fuldpakke og savner det overhovedet ikke. For mig er streaming tjenesterne det eneste rigtige = fjernsyn når det passer mig og tilmed uden reklamer !.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis