computer problemer!

Hej alle computer interesseret!
Jeg har problemer med min bærbare pc. Når jeg tænder den er der ingen lys i skærmen, hvilket gør det næsten umuligt at se noget.. Den eneste måde jeg kan bruge den på lige nu er altså når den er tilsluttet en stationær skærm.. Nogen forslag til, hvad der evt kan være galt med den?? 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan være en defekt ledledning eller at stikket til skærmen sidder løst på bundkortet. Har oplevet det samme på to af mine bærbare.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det er nok inverter der er stået af.

/cs

Det er nok inverter der er stået af.

/cs

Skrevet af lizette på 26 maj 2013 18:47
Hej alle computer interesseret!
Jeg har problemer med min bærbare pc. Når jeg tænder den er der ingen lys i skærmen, hvilket gør det næsten umuligt at se noget.. Den eneste måde jeg kan bruge den på lige nu er altså når den er tilsluttet en stationær skærm.. Nogen forslag til, hvad der evt kan være galt med den?? 

Det er med stor sandsynlighed baggrundsbelysningen, der er defekt. En reparation vil koste i omegnen af 1000 kr., hvis du selv laver den. Det er svært at rådgive dig uden at vide, hvilken computer det drejer sig om.

fase
hej

er der nogen der har kendskab toshiba bærbar
den vil ikke starte op
der bliver lys i lampen i ca. 2 sek så slukkes alle lamper på pc`en

m v h B S
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg