Nye spots i badeværelse

Hej Lav-Det-Selv,

Jeg fik for snart en del år siden sat et sænket loft og 4 spots op i et badeværelse. Der er tale om 12volts spots, som er åbne mod elementerne. De er efterhånden begyndt at æde en del pærer. Når man rykker lidt på pærerne kan man nogle gange lokke et par dage ekstra ud af dem, og jeg tror derfor at problemet opstår i forbindelse med noget korrosion i spotten.

Jeg vil gerne skifte dem ud til nogle LED-spots, da jeg så håber at kunne slippe for at skifte dem hele tiden.

Kan I anbefale nogle spots, som kan bruges i et badeværelse? Her kommer lige et par billeder:

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kan varmt anbefale Sunflux gu10 5W halo som også er dæmpbar ned til 5%. Den forhandles flee steder, Den giver et utrolig godt lys, og farvegengivelsen er lige så god som med en halogen pære. Den kan også findes i en 12V udgave som du jo nok skal have fat i, med mindre du vil skifte dine spots til nogle med GU10 fatning.

Har haft præcis samme problem i min brusekabine - og det er ganske rigtigt korrosion på spottens kontaktben til stifterne - det er ikke halogenen der går i stykker.

Jeg fandt en pæn plafondlampe i stedet - det holder.

Men spot med GU10 fatning tror jeg også kan holde.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej

Hvis du vil skifte til Led Indbygningsspot med gu10 pære kan du vælge blandt mange modeller, her er forskellige nogle med en indbygningshøjde på 63mm og og Philips 4watt ledpære Her: Led Indbygningsspot ,

og der findes også nogle lave led indbygningsspot på 33mm med 6watt led lyskilde de leveres komplet med transformer og skal forsynes med 230V

Ved montering af Lamper i bad og brusenicher er det ikke nødvendigt at bruge lamper og indbygningsspot der er IP44 bare der er mere end 225 cm fra Gulv til loft så er kravet kun IP21

Du kan evt. ligge et billede ind her når du har fået monteret nye spot, så vi kan se det flotte resultat.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis