Handler du på Watski.dk ??

Jeg har det lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skal syntes om watski's nye tiltag.

Nu kan du handle watski produkter i dit byggemarked. 
Jeg tror godt vi kan blive enige om, der ikke er noget videre viden bag butikken. 

Jeg handler normalt i K-Marine (Svendborg) og skal det være over nettet så er det mmc.dk og hellers.dk 

De bedste kataloger er fra Nautisk Udstyr og MMC 

Hvad med dig, handler du hos træ- og værktøjspusheren.?
Eller er du trofast mod din faste butik.? 

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Grandoldman

Hvis jeg kan vælge mellem at købe bådting i trælasten og på havnen i Svendborg (som dig selv) så bliver det da stadigvæk på havnen i Svb. Der ligger jo 3-4 forskellige båd-butikker i Svendborg.

Hvis jeg køber noget på nettet er det ved http://www.bue-net.dk/    - de har ofte gode tilbud
-- samt den svenske http://www.hjertmans.se/ - her har de ind imellem meget gode tilbud, og den svenske krone er lidt billigere.
Begge steder er de hurtige og alt er som det skal være.

Men det med trælasten har jeg ikke hørt om før.

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
Ingen kan konkurrer med Buenets priser! Så ved mindre jeg absolut står og mangler noget nu og her bestiller jeg det hos "bue-net" og sparer en masse penge. Selvom portoen kommer oven i er det billigere end hos guldsmeden på havnen ;-)

Bauhause har gode tilbud en gang i mellem og har et fint udvalg af rustfri MEN også her handler jeg på nettet hos "birger a handel" (A4 syrefast) og sparer en farlig masse penge ;-)

Så om jeg handler i trælasten???? hvis de har et godt tilbud ellers ikke.
Handler jeg på havnen??? kun i nødstilfælde
Handler jeg på nettet???? Yep $$$$$ ;-)

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis