Påsætning af tagpap på legehus

Hej vi har lige købt et legehus vi selv skal til at samle. Taget består pt. af ubehandlet træ, som jeg er i gang med at grunde. Men bagefter vil vi gerne have tagpap på. Problemet er bare at vi ikke ved hvordan man gør det, er der nogen der kan hjæpe? Vi har arvet noget fint sort tagpap med tynd plast folie på undersiden og små skifferstykker på oversiden - og så får jeg også noget underpap tilsendt. Men hvad gør jeg så....? Har hørt man kan undgå at brænde det på og blot bruge tagpap søm er det korrekt? Kan man bare sømme underpap på og dernæst tagpap ovenpå? Mvh. den Uerfarne<a href="javascript:void(0);" class="asminilnkbtn" onclick="asClient.StatusClear(this); return false;">
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På min søns legehus har jeg bare sømmet tagpappet på og det fungerer fint. Legehuset var et samlæst fra PLUS.
Underpappet der fulgte med bestod af vindpap, - ud med det og på med tagpappet :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hejsa.

Bare husk at starte nedefra, så de efterfølgende stykker bliver banket på ovenpå hinanden så regnen kan løbe fra.
Medmindre det selvfølgelig er et stort stykke der dækker det hele.

God arbejdslyst
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis