Syrener i drivhus eller ?

Jeg har fået 4 ægte syrener fra en anlægsgartner som han havde plantet sidste år men som ikke rigtig vil igang i år og derfor har kunden reklameret over dem og de er derfor blevet skiftet ud, anlægsgartneren mener dog godt de kan komme hvis jeg er lidt god ved dem, og hvordan er jeg så bedst det ? ville det være en fordel at sætte dem i nogle store spande/ bajler med lega i bunden også ind i drivhuset eller ???
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis de ikke kan klare sig på friland, så ud med dem.
De skal ikke i drivhus, der er alt for varmt, plant dem i god jord et sted med let skygge og sørg for at de ikke tørrer ud.
Det kan være en fordel at klippe dem ned i halv højde, så kræver toppen ikke så meget vand fra rødder som sikkert ikke er helt på toppen, men hvis de ikke tager fat inden efteråret, så ud med dem.

Skrevet af akselj på 29 maj 2013 22:40
De skal ikke i drivhus, der er alt for varmt, plant dem i god jord et sted med let skygge og sørg for at de ikke tørrer ud.
Det kan være en fordel at klippe dem ned i halv højde, så kræver toppen ikke så meget vand fra rødder som sikkert ikke er helt på toppen, men hvis de ikke tager fat inden efteråret, så ud med dem.

Takker, det var lige det svar jeg kunne bruge
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis