Forfra dåse i vandret plade?

Hej alle sammen..

Jeg er ved at gøre min "skillevæg" færdig og gøre klar til edb, antenne og strøm.

Jeg laver 2 hylder i den hvor der er plads til dvd afspiller og alt det der.




I den forbindelse vil jeg egentlig gerne have det hele (edb, antenne, strøm) til at være i pladen i toppen af hylden. dvs. forfra dåsen monteres så stik kontakt peger nedad.


Billede viser det indvendige af skillevæggen, og her havde jeg tænkt at montere for fra dåsen, men stadig så den peger nedad..

I følge LKs produkt anvisninger så må disse ikke monteres i loft. Men er dette et loft?

Og ja ved godt en elektrikker skal lave arbejdet  men laver det hele i rør og er indforstået med de risici der er ved at selv at lave det.

Jeg siger på forhånd tak for jeres svar og hjælp

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Hej alle sammen.. Jeg er ved at gøre min... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af pilehave på 08 aug 2013 09:36
Hej MLU

Jeg sidder og skal finde en løsning til min nye 1. sal hvor der er både EDB (RJ45) og antennestik i - for mig ser det ud som om du har det i en af dine forfradåser? Kunne du lokkes til at skrive hvilket materiel der er du har puttet i?

Pt. kan jeg kun finde 2-modul fra LK hvor der er både EDB og antenne i, og jeg er ude efter noget 1½ modul...

På forhånd tak

Jeg tror ikke du kan få en indsats med både RJ45 og antenne udtag, hvis det er det du søger. 
Skrevet af pilehave på 08 aug 2013 09:36
Hej MLU

Jeg sidder og skal finde en løsning til min nye 1. sal hvor der er både EDB (RJ45) og antennestik i - for mig ser det ud som om du har det i en af dine forfradåser? Kunne du lokkes til at skrive hvilket materiel der er du har puttet i?

Pt. kan jeg kun finde 2-modul fra LK hvor der er både EDB og antenne i, og jeg er ude efter noget 1½ modul...

På forhånd tak
Hej Pile have.

Jeg beklager men jeg har det selv i 2 stks. 1½ modul dåser.

Hvis det er, så kan du få plads til det i en 1½ moduls plus en 1 moduls.

EDB i denne her:

http://www.greenline.dk/Lauritz-Knu...ag-1M-5601

og så ellers antenne i en normal 1½ moduls.. Det er nok det nærmeste jeg kan hjælpe med


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Tak for dit svar, det var også ca. det jeg var kommet frem til. Lidt øv at LK ikke laver 1½ modul med data og et enkelt antennestik, men sådan er det jo
Bare lige som afslutning så er her et par billeder af det endelige resultat.

Her set fra stuen af. De stik kontakter jeg har lavet er i rummet til venstre (+ en til højre) og så er der gjort klar til fladskærm når fruen bliver overtalt til det




Og her er væggen set fra gangen.


Højden på "hylderne" passer størelsen på cykel hjelmene

Og ja som I kan se er jeg ikke færdig, mangler lister og diverse små ting men sådan er det

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Klap dig selv på skulderen MLU, det ser da godt ud. Held og lykke med overtalelsen af kone...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeps, det blev rigtigt fint - god idé med en åben opdeling hvor der alligevel er en entré!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis