Byg en bil

Nogen af de der bilforhandlere har på nye biler muligheder for at man kan sætte ekstraudstyr på som man har lyst. Men er eks. 4 andre fælge så indbefattet af vores fantastiske afgift. For så skal man nok køre til et andet land og få noget ekstraudstyr. For org. navigation osv. er jo hulens dyrt.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja og nej for det er ofte hulens svært at gennemskue hvad der sker med bilen undervejs fra fabrikken til forbrugeren.

René
Toldsyn er noget der gøres på brugte biler.
Et eksempel på hvad der kan gøres,noget så latterligt som et reservehjul til en Passat koster 5700 gode danske kroner,den flinke sælger med slips,bestiller en bil uden reservehjul og får en arbejdsdreng til at kaste et hjul i brønden inden kunden får sin bil,vupti ingen regafgift og hvis kunden er heldig får han hjulet for 5000.

René
ALB69 Ja selvfølgelig er toldsyn for ældre biler de nye kommer ind på typegodkendelser, men skal stadig godkendes at told og pjat.
men i sidste ende bliver vi flået ligemeget hvad vi gør.
Godt jeg ikke betaler Reg. afgift.
René
Hvis jeg skulle købe ny bil i dag, ville jeg købe den så skrabet som muligt, og selv få eftermonteret alle de lækkerier som jeg vil have i bilen.
Panoramatag, automatgear, xenon og reservehjuls brønd er udstyr der vanskeligt lader sig eftermontere til en rimelig pris.
Noget så latterligt som en fartpilot kan være umulig at få til at spille sammen med resten af elektronikken.
René
Ja, afgifterne i vort dejlige land er sindssyge.
Min fatter er ved og kigge på en ny Mercedes B-klasse.
De kører pt. i gulpladebil, men vil have B-klassen på hvide i håb om at det speeder produktionen af børnebørn lidt op.

De vil gerne have automat gear i....

Det koster så 23.000 mere og få sat i hvidplade modellen end i gulpladet...
Det giver nul, nix og en skid mening!
Tyveri?

Mvh Alex
Fabrikanterne er også snedige, de 20 € det koster mere at fabrikere en BMW 3GT med metallak ender så op med en merpris hos forhandleren på små 20.000 i DK.
René
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis