Er der nogle der kender denne bådtype Flying Leth 260 2680 17-05-2013 17:02 Vedhæftede filer: 10 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
lynæs 5071 5400 17-05-2013 17:45 Det kunne være en ældre birchwood, måske, men du har ikke nævnt størrelse. ! Måske 25 fod Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
Flying Leth Trådstarter 260 2680 21-05-2013 12:21 Hej Erik Tror den nærmere er omkring de 27 fod - har kigget lidt på skrog - kunne det være en Coronett ? Du ved jeg er ikke så velbefaret i motorbåde - men er flytttet til Sisimiut i Grønland for en periode, så jeg er på udkik efter en motorbåd.
Flying Leth Trådstarter 260 2680 21-05-2013 12:31 Tror iøvrigt at den vinge der er på kahytsruf er bygget efterfølgende - måske som targabøjle. Hvorfor der er vinduer ved jeg ikke - den kan ikke styres fra cockpit Den er bestykket med en 6 cyl. volvo TAMD diesel med sejldrev på 230 hk - har jeg fået oplyst
lynæs 5071 5400 21-05-2013 14:34 Jeg tror den er lidt ombygget, men jeg ved een ting en Coronet er det ikke. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
Flying Leth Trådstarter 260 2680 21-05-2013 15:45 Hvorfor er du så sikker på det - ikke fordi jeg tvivler på dit kendskab - men jeg vil gerne indvies i det Tror også du har ret i at den er ombygget bl.a. tror jeg ikke aflukning af cockpit er original. Annonce
lynæs 5071 5400 21-05-2013 16:43 Jeg kunne sige, sådan ser en Coronet ikke ud, men f.eks. det knæk på fribord har en Cronet ikke, jeg tror det er en englænder, men hvilket mærke ? Og jeg er ikke sikker, men det er nok ikke en Birchwood. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
lynæs 5071 5400 21-05-2013 16:56 Der tog jeg så fejl. Det er en Ørrskær 27 Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
Flying Leth Trådstarter 260 2680 21-05-2013 18:53 Altså Erik Du er et unikum - det er jo det det er. Dog er stavemåden Orrskar 27 Og hermed afsluttes tråden - jeg starter en ny når jeg har handlet hvis jeg kan blive enig med sælger - for spørgsmål vil jeg helt sikkert have, når arbejdet går igang.
lynæs 5071 5400 21-05-2013 19:05 Den har eller havde fra start motoren i en slags gummiophængt kassette, for at dæmpe motorvibrationer i selve båden Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
snedkeren 61 200 6200 21-05-2013 19:17 ser ud til at den ligger på Permagreens gamle entreprenørplads nedenfor Søgård,s indkvartering mvh gørenmasseselvsåvidtmuligt