Er der nogle der kender denne bådtype

Vedhæftede filer:
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne være en ældre birchwood, måske, men du har ikke nævnt størrelse.
! Måske 25 fod

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Erik
Tror den nærmere er omkring de 27 fod - har kigget lidt på skrog - kunne det være en Coronett ?
Du ved jeg er ikke så velbefaret i motorbåde - men er flytttet til Sisimiut i Grønland for en periode, så jeg er på udkik efter en motorbåd.
Tror iøvrigt at den vinge der er på kahytsruf er bygget efterfølgende - måske som targabøjle.
Hvorfor der er vinduer ved jeg ikke - den kan ikke styres fra cockpit

Den er bestykket med en 6 cyl. volvo TAMD diesel med sejldrev på 230 hk - har jeg fået oplyst
Jeg tror den er lidt ombygget, men jeg ved een ting en Coronet er det ikke.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hvorfor er du så sikker på det - ikke fordi jeg tvivler på dit kendskab - men jeg vil gerne indvies i det
Tror også du har ret i at den er ombygget bl.a. tror jeg ikke aflukning af cockpit er original.
Annonce
Jeg kunne sige, sådan ser en Coronet ikke ud, men f.eks. det knæk på fribord har en Cronet ikke, jeg tror det er en englænder, men hvilket mærke ? Og jeg er ikke sikker, men det er nok ikke en Birchwood.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der tog jeg så fejl. Det er en Ørrskær 27

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Altså Erik

Du er et unikum - det er jo det det er.
Dog er stavemåden Orrskar 27

Og hermed afsluttes tråden - jeg starter en ny når jeg har handlet hvis jeg kan blive enig med sælger - for spørgsmål vil jeg helt sikkert have, når arbejdet går igang.
Den har eller havde fra start motoren i en slags gummiophængt kassette, for at dæmpe motorvibrationer i selve båden

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ser ud til at den ligger på Permagreens gamle entreprenørplads nedenfor Søgård,s indkvartering

mvh

 gørenmasseselvsåvidtmuligt

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis