Stigs garden 6e

Hej med jer,

Dette er mit første indlæg på denne hjemmeside

Jeg har lige købt en gammel stiga garden have traktor.

Mit problem er at når jeg har startet den, så kører den kun med et x antal omdrejninger, når jeg drejer på luft- og tomgangsskrue så går den ud. Den kører fint når den kører, men hastigheden forbliver uændret selvom jeg rykker op og ned på gashåndtaget.

Jeg har prøvet at skille karburatoren ad og rense den og sætte den på igen, men der er stadig kun en hastighed.

Kan i hjælpe?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkommen på siden,

Virker gaskablet, og er det rigtig justeret?
Du skal jo kunne se, armen nede på karburatoren bevæger sig, når du aktiver gashåndtaget frem og tilbage..

mvh jens
Ja velkommen til.

Uden at kende lige din model ud fra modelbetegnelsen. Men højst sansynligt er der udu i fjederarrengemanget mellem gaskablet, omdregningsreguleringsarmen og gasspjældet på karburatoren. Jeg formoder du godt kan styre omdregningerne når der reguleres på spjældet manuelt ?
 
Har du har mulighed mulighed for at tage et par billeder af motor, karburator og fjederarrengemanget og uploade det i strengen, bliver det meget nemmere og hjælpe dig.

På følgende link kan du formodentelig finde en oversigtstegning over karburatorens opbygning, inc. fjederarrengemanget.  http://www.briggsandstratton.com/us/en/

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis