vinduet kan ikke lukkes

Jeg bor på første sal og jeg har et problem med mit køkken vindue
Problemet består i, at selve lukke mekanismen (sidder for neden i midten) hverken vil frem eller tilbage. Jeg kan flytte håndtaget lidt til begge sider, men kan ikke få den lukket hverken helt op eller i.jeg har smurt det og det virkede fint ind til for nogle dage siden.

jeg kan ikke helt gennem skue hvordan jeg for listen med lukke mekanismen afmonteret? jeg har taget håndtaget af. men kan ikke få selve listen til at komme af.

nogle gode råd eller skal jeg have fat i en tømmer ?

Rookie NO.1
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når du bor på første sal, gætter jeg på at du bor til leje?

Det kan jo være helt forkert tænkt, men hvis det er tilfældet har du den mulighed at tilkalde viceværten eller hvad en sådan hedder nu til dags.

Kender du fabrikanten kunne du måske forhøre dig ved denne, de må kunne give dig et fornuftigt løsnings forslag, hvis de ellers er service mindede, men prøv du kan allerhøjest få et svar om at de ikke kan hjælpe dig i din situation.

Der kunne måske være noget der er knækket siden det låser fuldstændig.

Ellers må du ty til den sidste løsning du har skrevet.

Held med det du kunne måske melde tilbage, så vi andre også kunne lære lidt heraf, det synes jeg ville være helt fint.

Du må jo have dit vindue til at fungere igen, i yderste fald kan det være en rednings åbning, men lad os nu ikke håbe det uha nej.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det lyder som et paskvilde vindue, hvor der er røget en tap i skinnen eller lign...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis