Forstærkerproblem

Hej alle. 

Jeg fik forleden en brugt Forstærker af en ven, men da jeg ikke ved nogen detaljer om den. tænkte jeg om i kunne hjælpe mig med at finde ud af hvor mange watt den bruger. det er en Dap audio palladium 500 vintage model. 
http://www.cegshop.co.uk/dap-audio-...amplifier/


Tak på forhånd!  

Hilsen F.Dahl
Hej alle.  Jeg fik forleden en brugt Forstærker... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen, nu har jeg modtaget min forstærker, og jeg kan se at jeg skal bruge et Jack stik, samt nogle højttaler kabler og noget kaldet DC stik (som jeg ikke er helt sikker på hvordan fungerer) Ved du hvor jeg kan købe det henne ? og forklarer mig hvad et DC stik er?

Hilsen F.Dahl
Skrevet af F. Dahl på 03 jun 2013 18:51
Hej igen, nu har jeg modtaget min forstærker, og jeg kan se at jeg skal bruge et Jack stik, samt nogle højttaler kabler og noget kaldet DC stik (som jeg ikke er helt sikker på hvordan fungerer) Ved du hvor jeg kan købe det henne ? og forklarer mig hvad et DC stik er?

Hilsen F.Dahl

Jamen tillykke da.

Stikkene og kabel burde du kunne få i en hver elektronik forretning, dem var der et væld af ovre i de små postnumre i gamle dage. Hmm, efter at have googlet lidt kan jeg se det er svundet kraftigt ud i så slige salgssteder. Men kan se Brinck stadig eksistere i en eller anden skummel udformning. www.elextra.dk/main.aspx?page=butik1

Og DC stik. DC står for Direct Current på udendansk, hvilket på godt dansk oversættes til jævnstrøm. Altså de stik du skal bruge til og forbinde din forstærker til bilbatterierne.

Håber ikke jeg glemte noget i skyndingen, du spørger bare hvis ........


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tusind tak. Jeg har nu stort set det hele på plads, venter på mine træ plader samt nogle batterier, min tanke er at købe 2 af dem her, http://hellers.dk/index.php?option=com_wimo&view=browse_details&wimoItemId=db277 . er det ikke nogenlunde kvalitet?
Oh,ha. Prisen syntes lav for et forbrugsbatteri. Kvalliteten har jeg ingen aning om. Men monstro ikke de kan levere det der loves og dermed er helt fine til dit brug ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af F. Dahl på 24 jun 2013 13:37
Hey. Er det muligt at ligge en hel mappe ind med billeder, eller skal man overfører samtlige  billeder en af gangen?
Det er mig bekendt et af gangen. Glæder mig til og "titte".


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det var da irreterende, når men ihvertfald er vognen stort set færdig, mangler bare lige at blive malet så er den klar til Roskilde Og den spiller faktisk overraskende godt, når man tænker hvor lille forstærkeren er i forhold til højttalerne jeg vil prøve at ligge nogle billeder op.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også