bytte et stykke jord for friske grøntsager?

Har du en have som du ikke bruger, eller har du svært ved at passe din køkkenhave?
så kan jeg måske være behjælpelig...

jeg er en ung frisk knægt på 21 og jeg interesserer mig meget for selvforsyning og har en drøm om i fremtiden at blive selvforsynende, og er derfor begyndt helt fra bunden ved at fylde min altan og vindueskarm i lejligheden med grøntsager, men da jeg er ved at løbe tør for plads søger jeg et stykke jord hvor jeg kan prøve at dyrke mere og flere forskellige ting, og få noget mere erfaring, og ikke mindst få noget godt økologisk frugt og grønt ud af det.

Jeg er selvfølgelig klar på at give noget igen, i form af lidt hjælp med havearbejde, eller at dele høsten, eller hvilke aftaler vi nu kan finde ud af..

Jeg søger en som bor i Århus eller i nærheden.. gerne tæt på Åbyhøj
du kan se mere om mig på min blog (spørg da jeg ikke ønsker at linke til den her!)..

håber at høre fra dig
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alternativt prøv at henvende dig til nogle af kolonihaverne. Det kan godt være de har et stykke jord, uden hus på til billige penge/leje.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Hold øje, der kommer nok jævnligt nogen op Evt sæt en annonce op i de kolonihaver hvor du kunne
ønske en have! Det var sådan jeg solgte min for lidt over et år siden.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
okay tak for hjælpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis