Hvilken båd er dette ?

Har lige købt denne sag. Den er 18 fod. Nogen der har et bud på hvad det er for en ?

Mvh. Emil

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne se ud som om overbygningen er noget hjemmebyg, er der træ under, eller er det ren glasfiber.

Det er ren glasfiber hele vejen igennem. Dog pånær dørken som sælger netop har restaureret på rigtig fin vis.

Mvh. Emil

Det er et flot stykke arbejde du har lagt i den :-)
Hvilken maling har du brugt og er du tilfreds med den ?

Mvh. Emil

Jeg brugte Topcoate (gelcoate + voks) jeg er fint tilfreds det er jo de samme som nye både har, og har givet den et rimelig tykt lag, så den kan tåle lidt ridser.

Det er relativt billigt at bruge, men besværlig og tidskrævende.
Først sleb jeg den rigtig grundigt i bund, og affedtede så fik den et par lag, så de værste ujævnheder og ridser blev dækket, så afslibning. afstøvning og affedtning, inden den fik de sidste lag.
Jeg sprøjtede det på, men pga. voksen (som er nødvendig) blev det ikke spejlblank.
Så jeg vandsleb og maskinpolerede efterfølgende, men så stod også rigtig pænt og spejlblankt.
Hej Emil

Jeg synes det er et lidt specielt skrog - formen på siderne i forreste 1/3-del med lidt udfaldende sider ligner lidt Amerikansk byggestil.
Bunden ser ud til at det er en båd der er velsejlende og planer godt.
Men jeg aner ikke hvad det skulle være for en båd.

Det er lidt pudsigt med hul i agterskibet.
Hvis jeg havde en skibshund ville jeg sætte et net for :-) så den ikke forsvandt

Held og lykke med båden.
mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også