"Klat malig" af fodpaneler

Jeg har netop sat fodpaneler op, de var formalet (farve kode Ral 9010). Mit spørgsmål er nu om jeg kan lappe/klat-male i mine samliger mv. hvis jeg får en maling med samme farve kode - eller om jeg er nødt til at male hele panelerne. 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan du godt ja, men tit er det ikke helt samme farve og glans, så derfor maler man normalt hele fladen.
Giv det et forsøg først og se om du er tilfreds med det Men ellers rækker en liter acrylemalje lak langt


KCAJ kan du ikke bare komme med dine bud på hvad der skal gøres i stedet for at reklamere for dig selv (dit firma?) Jeg har sendt en klage...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Jeg lavede nyt køkken (Svane) der fulgte et par små flasker, hvid maling, med indbygget pensel (til korpus). Det passede perfekt til de færdigmalede paneler jeg satte op, nem at arbejde med og tørrede hurtig.
Mange tak for svar jeg prøve, med samme glans og farvekode - og bevæbnet med en lille pensel og en vådklud, er det slet ikke til at se jeg har malet oven på!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også