Søger en alu svejser i til hjælp i 4250!

Heey LDS'ere

Er der en der kender en der har en alu tig svejseværk, som vil komme hjem til mig og tjene lidt gryn? Jeg har to alubagstel til en mc jeg skal have svejset sammen

Den slags alu folk er sq svære at støve op synes jeg

Til de nysgerrige, så er jeg ved at bygge en zx6r bagende på en Fireblade SC28

Håber der er en der kender en

Mvh
Morten

Mvh

Morten

Heey LDS'ere Er der en der kender en der har... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej rofl Jeg ser desværre en hel del som kommer gruelig galt af sted når de læser at det sagtens kan lade sig gøre. og der overhovedet ingen problemer bare de har adgang til en TIG svejser der har AC.
Men jeg ville gerne have at du forklare hvordan du finder ud af hvilken Tråd du skal Bruge. og hvordan du ser forskel på Aluminium og magnesium.

Mvh Allan Levisen

Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]
Hej Czanto
Nu er det jo ikke raket videnskab at tig svejse i alu eller andre materialer og kan da se du selv sælger ydelsen jvf din oplyste hjemmeside. Så er ikke helt med på hvad det handler om når du skriver som du gør, her på et forum hvor de fleste godt kan lide at gøre tingene selv, men skal jeg gætte,,, hvilket jeg vil prøve på nu, så handler det om at få kunder i din butik, hvilket jeg på ingen måde skal stoppe dig i, men ser gerne mine indlæg ikke bliver brugt til det. Du er velkommen til selv at skrive dine svar på dine egne spørgsmål, tror det virker bedre end gå efter enkeltpersoner.
Rolf
Jeg troede at når man brugte dette forum så var det for at blive klogere. Og du burde da være glad for at der er nogen som gerne vil skrive om deres erfaringer.
I danmark er vi ikke kendt for at reparerer og langt de fleste skader bliver skiftet ud med en ny del. Simpelthen fordi at alt for meget af det der blev repareret ikke kunne holde. Og det skylde desværre uvidenhed fra de fleste som prøver at reparerer ikke havde nok kendskab til hvad der findes af Tilsatsmaterialer. Men jeg ser desværre alt for mange mislykkedes reparationer. Ikke fordi at personen ikke kunne svejse, men på grund af uvidenhed om hvilket tilsatsmateriale der skulle bruges. Jeg havde et simpelt spørgsmål til dig. Og havde troet at du ville besvare det. Jeg forstår bare ikke hvorfor du tager det som et angreb på dig personligt. Men du skriver jo. ingen problemer med den rigtige høj-frekvens-svejser. Men kunne du så ikke fortælle os hvilken tråd der skulle bruges.

Jeg har ikke noget imod at blive klogere. Jeg tager mod ethvert guldkorn der kommer.

Mvh Allan Levisen

Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis