Ny plæneklipper - B&S eller Honda

Jeg står og skal have en ny plæneklipper, og jeg har fundet to som valget står mellem. 

Her er modellerne:

Mcculloch M53-875DWA - Motor: Professional Series 875
eller
McCulloch M53-190AWFPX - Motor: Honda GCV 190

Hvilken motor er mest pålidelig..?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det var mig ville jeg vælge Honda'en, det er en bedre motor, som også er rigtig nem at starte.
Jeg har en plæneklipper med præcis den Honda motor du linker til.
Den kører bare perfekt og starter uden besvær, selv efter at have stået i vinter hi :-)

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Omvendt er der vel ingen mening i og ofre unødige ekstra penge for at stå med en "knaldgod" motor når skjoldet er tærret væk. ?

Har selv omtalte model og B&S motoren er nemlig slet ikke så ringe endda. Når chaufføren lige husker og trykke tre gange på bolden, starter den første gang og det har den gjort de sidste tre år anden service end olieskift og rensning af luftfilter. I øvrigt er fastgørelsen af bagakslen og lejringen af de store baghjul utroligt ringe og klejnt udført på omtalte model.

Bare mit indspark. God weekend.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Helt klart Honda - mere holdbar, bedre power samtidig med bedre driftsøkonomi.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Valget faldt på McCulloch M53-190AWFPX - Motor: Honda GCV 190

Tak for jeres anbefalinger..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis