Hvilke MalerPensler ?

Så er der indkøbt for over 5000 kr Light Primer & Poly Best.

Jeg har besluttet at jeg bruger malerpensel, for tror jeg bedst kommer i alle hjørner på den måde.

Men hvilken type skal jeg vælge til de 2 typer behandling (Light Primer & Poly Best ) ?
Så er der indkøbt for over 5000 kr Light Primer &... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vi havde en der udelukkende larkerede på min læreplads i sin tid, når han fik en ny pensel blev den først mættet med ren lindolie og så renset på almindelig vis i terpentin. Penslerne blev altid strøget af på spidserne med et stykke groft sandpapir første gang de skulle bruges, ifølge ham fordi det spaltede hårene ude i enden det gav så en flottere finich var hans påstand. Jeg gør det selv men om det virkelig hjælper ? eller det bare er troen på det !
En dansk sommer og udendørs maling med LP & PB........
Iflg. "Hempel's den Lille" skal der gå min 4 timer og max 30 dage ml. LP behandlingerne og ml. det først PB strøg og det sidste LP strøg min 4 timer og 3 dage.
Det er her jeg ser et Dansk sommer problem eller ?
.
Jeg skal som sagt fjerne rust med roterende stål børste på vinkelsliber og herefter bruger jeg Pre-Clean for affedtning af dæk.
Nogle gode råd til dette ?
.
Kan PC i en fortyndet udgave bruges til at rengøre PB overfladen efterfølgende ?
Jeg tænker om jeg måske skal overdække båden mens jeg arbejder ?
Skrevet af splitbus på 13 maj 2013 10:51
Jeg tænker om jeg måske skal overdække båden mens jeg arbejder ?
Det tror jeg på, for den Danske sommer er en lunefuld en at have med at gører

På QXL er der en som sælger virkeligt gode pensler, til en gunstig pris. Har selv købt et par gange,, og de er absolut topklasse.
Findes under byggematerialer- maling

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også