Impeller

Hej,

Jeg har en ældre seagull motor som jeg godt kunne tænke mig at finde en ny Impeller til.
Jeg har led på nettet, men syntes ikke jeg kan finde en med de rette dimensioner. 

H= 20.1 mm
Ø = 53 mm
Aksel Ø = 15.1 mm

Er der nogen der har et godt bud på hvor jeg kan fremskaffe sådan en?

Mvh.
Steffen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Seaguel forhandles slet ikke i Danmark længere, så du skal til England hvor den stammer fra for at få fat i en ny impeller. Prøv at søge med google på Britich Seagull uk. så skulle der dukke noget op, de producerer stadig, dog i mere moderniserede udgaver, men skulle undre mig om du ikke kunne få den ønskede reserve del
Ellers har jeg en luksus udgave stående der kun har kørt en sæson det er en centurion silver den kan du købe for 5500,00 kr.
Jeg har motore nok tak. :0)

Ja google er din ven og har været det siden 1998, men jeg har ikke kunne finde en impeller der passer til min motor.
Hvis der er nogen der kender til motoren eller kender en god side/butik hvor man kan skaffe sådan en impeller er jeg meget interesseret.

Jeg tror motoren er magen til en Selva antibes 30hk og har skrevet til forhandlere af disse.
Har den ikke en fast impeller som (teoretisk set) ikke skal skiftes ligeosm dem af gummi?

Her er et link til en hjemmeside med en masse tips til seagulls

http://www.saving-old-seagulls.co.uk/


Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis