Giantco G Buddy årg.2010/ kun 900km

Min gbuddy, kører kun max 25km/t.
Kan næsten ikke trække sig selv. den har fået lavet service 1+2 (ang.obl.garanti)

Kan nogen herinde give et par gåde råd

Har en giantco g buddy fra okt 2010, har kun kørt 900km, har fået service 1+2. desværre kører den kun 22km og max 25km/t... det lyder som om den næsten ikke gider slæbe sig sig selv

Er der venligst, nogen herinde der kan afhjælpe mig med gode tip og råd 





6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
rens kaburatoren tjek at benzinen løber hurtigt nok ned til kaburatoren, skift luftfilter, skift tændrør !
Har ikke en dyt, forstand på det. Er uddannet Murer.
Efter visse grimme udmeldinger om   "Thansen", hvor jeg købte scooteren,
kan jeg stole på dem hvis de skulle lave den

mvh..muskur

Har en giantco g buddy fra okt 2010, har kun kørt 900km, har fået service 1+2. desværre kører den kun 22km og max 25km/t... det lyder som om den næsten ikke gider slæbe sig sig selv

Er der venligst, nogen herinde der kan afhjælpe mig med gode tip og råd 





Det er vel bare gaskablet der ikke er strammet ordenteligt op pg. af en løs låsemødtrik på enten ved karburatoren eller gashåndtaget. Ja grin bare, har set den fejl et par gange.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af muskur på 10 maj 2013 12:33
Har ikke en dyt, forstand på det. Er uddannet Murer.
Efter visse grimme udmeldinger om   "Thansen", hvor jeg købte scooteren,
kan jeg stole på dem hvis de skulle lave den

mvh..muskur
Efter hvad jeg har hørt fra mange steder, så hold dig fra THansens når du skal have repareret, de har ca. lige så meget kendskab til det som du har. Tril hen til en autoriseret knallert /cykkel smed, de er uddandede og ved hvad de snakker om. Det er muligvis blot en bagatel men så er du sikker på at fejlen bliver rettet og tingene er i orden. Det er i det hele taget noget Kineser junk de knallerter og scootere fra THansen, og når du tænker dig om vil du nok komme frem til at kvalitet koster penge, det ved du jo nok fra dit eget fag !

håndværkeren.

det er ikke sikkert at de autoriserede scooterværksteder.
at de ville reberere thansens to hjulede tingester.! (scooter)
Det er jo noget vrøvl, de lever af at reparere, så jeg kan ikke forestille mig at de fravælger noget der kan tjenes penge på.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis