briggs og stratton problemer

  1. Der er opstået problemer med min mtd havetraktor, den tager rigtig mange omdrejninger, men kan ikke reguleres på gashåndtaget, motoren er en 2 cylinderet b&s med tryksmøring, den har fået nyt olie og filter. Gode råd søges.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som om din o/m regulator er gået bananas.

Er der en stang eller fjeder der er falden af?
På nogle sidder der en plade inde i motoren, som påvirkes af motorolien, den kan være bøjet, eller falden af.
Der kommer en arm ud af blokken, som så har forbindelse til karburatoren.

Er der korrekt mængde motorolie på?

Hvis den får falsk luft kan det også give de problemer, kontroller karburator pakning, samt om karburatoren er spændt fast, de kan godt gå løse.
Sidder den løs, så spænd den fast i første omgang.
Der kommer en arm ud af kaburatoren, jeg tror at det er indstillingen på den det er galt med da boltene som går gennem den sad løs, jeg spændte den, men uden resultat. Hvordan justere man den, findes der evt nogle tegninger over den?
Tegninger over den ? Tja, prøv at finde manualen til din motor her http://www.briggsandstratton.com/us/en  På samme side er der en masse FAQ osv.

Held og lykke med at få den kampklar igen.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis