Hej LDS
Nu har jeg læst side op og side ned, især her på LDS, men også ca. 1 million andre steder på nettet - masser af gode ideer og tips osv. osv. men jeg har endnu ikke fundet den rigtige løsning og den må jo for p.... være der ude
Problem stilling.
Jeg har en BRANDT varmlufts indbygningsovn, hvor den er begyndt at opføre sig møg trælst. når jeg tænder den, på eks. varm luft begynder blæseren og der kommer også varme, men efter et stykke tid, at aftager varmen, uden at forsvinde helt - grade indikatoren blinker dog forsat (som den gør normalt, indtil den ønsket temperatur er opnået, hvor den stopper).
Jeg oplever det samme med den alm. varme funktion (alm./grill) - efter flere tilsyneladende gode råd, prøvede jeg at lave en "bypass" på termosikringen, ikke med de store forandringer og det kan jo ikke være varme elementerne der er idu, da disse jo afgiver varme - faktisk bliver grilllegemt glodhed rød, men aftager efter et stykke tid.... suk, jeg skuller gerne kunne lave Pulled Pork om et par dages tid, så alle råd er mere end velkomne
Jeg ser frem til at høre fra jer.
P.S: Der er ikke noget relæ der slår fra og alle sikringer (de 3) er udskiftet