Miele tørretumbler "springer" sikkerhedstermostat

Hello alle kloge mennesker.

Jeg har en Miele tørretumbler som bliver ved med at "springe" en sikkerhedstermostat som denne her:
http://www.nettoparts.dk/shop/sikke...2763p.html

Hvad er der af grunde til dette?

Vi renser "kondensator-tingen" tit. Vi prøver ikke at fylde for meget tøj i.

Jeg tror at jeg har skiftet den 5 gange nu. Der går mellem 2 uger og et år mellem det sker...

/mrtn
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil gætte på at aftrækket et fyldt med enlige sokker. Hvor f..... kan de ellers have gemt sig?

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
Ja men det kunne nok være en god ide, at skille den ad og få luftvejene renset, der kan jo over tid samles en masse skidt, som nedsætter luftflovet, så den bliver for varm.
Tak for svaret @je__ns - gad vide om jeg magter at gøre det selv? Det er nok ikke helt nemt at komme ind og rense når man ikke kender opbygningen. Men ellers bliver jeg nødt til at få Miele service ud og se på den...
Hej.

Der er noget der stærkt tyder på at kontaktsættet i termostaten er på "overarbejde" når den "står" af i tide og utide. Det kunne tyde på at der gemmer sig noget et sted ! Nu oplyser du jo ikke hvilken model det drejer sig om men monstro ikke 15 min. i selskab med www.Google.com kunne skaffe dig snittegninger over "uhyret"  ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Hej.
Ja, der er nok ikke andet at gøre, end frem med skruetrækkerne og ud på gulvet med maskinen. Det er som regel ikke så slemt med lidt orden og metode. Hold styr på skruerne i en æske med små rum. De kan godt være lidt forskellige
God fridag

mvh

 varmetossen

Det kunne måske være den føler som sender signal til styringen der er defekt eller sat til med fnug.

Bernt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis