Hvor søger man håndværkerhjælp? nordal 20 2399 06-05-2013 12:22 Hej, Jeg har nogle renoveringsopgaver i vores nykøbte hus (nyt køkken, nyt trægulv, nyt badeværelse) men mangler en "hjælpende hånd". Jeg har tilbud fra virksomheder der kan løse hele opgaven mens jeg sidder og kigger på, men ville gerne selv være involveret i arbejdet. Jeg har kun 1-2 måneder til projektet og i nogle tilfælde ikke 100% know-how til selv at gøre det, så derfor ser jeg det som en oplagt mulighed hvis man kunne arbejde sammen med en der har erfaringen. Penge er der heller ikke alt for mange tilbage af, så vi kan ikke rigtig betale de 400+ kr timelønninger det nok i hvert fald er her på Sjælland.. Så er der nogen der ved hvor man man søge/finde en hjælpende hånd til sådanne opgaver? Eventuelt en pensioneret murer der kunne bruge lidt hyggearbejde 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 07-05-2013 09:27 Tjah det starter som regel med at man kender en som kender én som engang har fået noget lavet. Men i vore dage er kulørt arbejde det dummeste man kan lave som håndværker, såeh det bliver nok Lav det selv metoden du skal bruge